Odpočinková akce u Straků na Hradsku

Kompletní fotogalerii najdete v sekci fotogalerie/Hradsko (do nového okna).

Termín: 6. - 8.5. 2006
Spolubojovníci: Bubák, Jožka, Vlado, Irča, Hanz, Lucída, Milda, Pavel (So+Ne), Šárka (So+Ne), Martin, Romča, Markétka, Katka (So+Ne) a samozřejmě můj Skřítek:-)

Den se se dnem sešel a nadešel a odešel... ..no prostě tu je znovu tradiční víkendová akce u Straků na Hradsku - již X.-tý ročník. Je natolik tradiční, že sem na ni poprvý:-)
Na Hradsko se jako vždy jelo kolmo. Tedy krom organizátora Martina, trenéra Romči a velitele Markétky. Ti jako jediní měli vyjímku a jeli autmo. Možná i proto, že mi vezli KOFOLU:-)
A jako každá správná cyklo akce se ani tato neobešla bez zastávek, ionťáku (já cucal Re-Géčko!), defektů, zase zastávek:-)a koupání:-)
Po příjezdu již byla volná zábava. K večeru jsme si vyčistili starou požární nádrž a zahráli si fotbálek.
Večer byl ohníček a vše, co k němu patří. Včetně únavy ze šlapání a fotbálku:-)
Ráno samozřejmě následoval brzký:-) budíček a někteří se před výletem, který nás čekal, i poctivě rozcvičovali:-). Martin nám naplánoval náročný výlet k partizánské jeskyni. Cesta byla náročná, plná překážek a prudkých stoupání. Poté proběhl vstup a prohlídka partizánské jeskyně.
Po prohlídce následovala krátká "volná zábava", v které se mohl každý realizovat. Realizovali se např.: Markétka, Lucída s Hanzem Skřítek a samozřejmě Péťa:-)
Na zpáteční cestě jsme se stavili na točenou limču, pivo, chování a zmrsku.
Po obědě jsme vzali kola a vyrazili na krátký výlet z kopce do hospody. Před sjezdem stačil Milda zabrzdit tak kvalitně, až se z toho zvedla silnice a namlátila nejen Hanzovi, ale i jeho kolu. Ošetřování se, jako správná paní doktorka, chopila Lucída a mým obvazovým materiálem poskytla Hanzovi první pomoc. Po sjezdu k hospodě všechny chytla slina. Mě na další kilometry, ostatní na pivo. Vydal jsem se proto ještě na výlet k nedalekému hradu Houska. Aby mi všichni věřili, udělal jsem samozřejmě vrcholovku.
Po mém návratu již byli všichni zpátky na chatě pááč došlo pivo:-) Zábava opět běžela. Někdo pil, někdo pojídal, někdo chladil.
Večer proběhl opět fotbálek a ohníček...
Ráno jsem byl nucen si otevřít cykloopravnu a Martin kadeřnický salón. Jeho první a poslední zákazník byl Péťa. I když Jožka taky smlouvala, ale Martin měl už plno. A nutno říci, že se mu Péťa obzvláště povedl:-)
Pak následovalo již jen balení a hromadný odjezd.
Podle dostupných zpráv všichni dojeli v pořádku...

Takže děkujeme Strakům za pozvání...